Cumu Risolve u Prublemu di Etichetta Autoadesiva Adesivi Edge Warp è Air Bubble in Winter?

In l'inguernu, l'autoadesivi di l'etichetta autoadesiva spessu venenu una varietà di prublemi di u tempu à u tempu, soprattuttu nantu à i buttigli di plastica. Quandu a temperatura scende, ci saranu bordi di deformazione, bolle è arrughe.Hè soprattuttu evidenti in certi etichette cù grandezza di formatu grande attaccata à a superficia curva.Allora, cumu pudemu risolve u prublema di l'autoadesivi di l'etichetta di u bordu di u bordu è a bolla d'aria in l'invernu?

nutizie1118 (1)

Ci sò parechji fatturi chì contanu sta situazione.Sottu sò i dettagli.

1.Se u materiale di l'etichetta hè carta, ùn ci hè micca un rendimentu di cuntrazione è espansione quandu a temperatura cambia.
2.A viscosità adhesiva utilizata in l'etichetta hè bassu, perchè ùn hè micca fermu cumminatu cù l'ughjettu incollatu.
3.Quandu l'etichettatura, ci hè una lacuna trà i stickers è l'ughjettu per esse appiccicatu, chì ancu portanu à queste situazioni.
4.I fatturi di a superficia di l'ughjettu attaccatu, cum'è l'attaccamentu hè sfericu o qualchì altra forma chì hè difficiuli di pasta.Forsi a superficia hà oliu, particeddi irregulari è cusì.
5.Condizioni di almacenamento di l'etichetta.In certi casi individuali, l'etichetta hè in ligna cù i requisiti, ma ùn hè micca guardatu in l'ambiente di almacenamentu currettu, chì porta à l'etichetta di deformazione, bolle è arrugata.

nutizie1118 (2)

 

Soluzioni:

1.Choose materiali adattati per l'ambienti di etichettatura invernale à bassa temperatura, cum'è etichette speciali resistenti à a bassa temperatura.L'imprese cumpetitive ponu aduprà etichette autoadesive di materiale PE.
2.Hè megliu etichettate è almacenà à una temperatura sopra à 15 gradi in l'invernu.Dopu l'etichettatura, guarda in un ambiente chì hè sopra à 15 gradi per 24 ore prima di trasfurmà à un altru ambiente di temperatura.
3.U situ di etichettatura più adattatu hè una zona chjuca è a dimensione di a superficia di l'ughjettu attaccatu hè pianu è pulita.


Tempu di post: 18-novembre-2022