LABEL MEXICO NEWS

Zhejiang Shawei Digital Technology Co.Ltd hà annunziatu chì participà à l'esposizione LABELEXPO 2023 in Messico da u 26 d'aprile à u 28. U numeru di stand hè P21, è i prudutti in mostra sò serie Labels.

 

Cum'è una impresa prufessiunale impegnata in a ricerca è u sviluppu, a pruduzzione è a vendita di stampa digitale, Zhejiang Shawei Digital Technology Co.Ltd hè stata impegnata à furnisce à i clienti prudutti di stampa digitale d'alta qualità è d'alta prestazione.Questa mostra, mostreremu a nostra ultima ricerca è sviluppu di i prudutti di a serie di Etichette. Includendu carta termica di alta qualità, PP biancu lucida, carta di trasferimentu termicu, carta lucida o opaca inkjet, carta fragile è assai altri prudutti.

I nostri prudutti di serie di etichette adoptanu tecnulugia di stampa digitale avanzata, cù alta velocità, alta precisione, alta efficienza è altre caratteristiche, ponu risponde à i bisogni di i clienti in diversi campi di stampa.À u listessu tempu, furnimu ancu servizii di persunalizazione persunalizati, per i clienti per adattà i prudutti di stampa digitale per risponde à i so bisogni.

 

Questa mostra hè un passu impurtante per noi per entra in u mercatu messicanu è ancu una misura impurtante per noi per espansione u mercatu internaziunale.A cumpagnia hà da prufittà di sta opportunità per avè scambii approfonditi cù i clienti è i pari in casa è à l'esteru, per scopre a tendenza di sviluppu di u campu di stampa digitale, per furnisce i clienti cù una qualità megliu è più servizii prufessiunali.


Postu tempu: Apr-20-2023