Label Winter Storage Small Tips

Caratteristiche di l'etichetta autoadesiva:

In l'ambiente friddu, u materiale adesivo hà e caratteristiche di viscosità diminuite cù a diminuzione di a temperatura.

I seguenti sei punti sò impurtanti per l'usu di l'autoadesiu in l'invernu:

1. A temperatura di l'ambiente di almacenamiento di l'etichetta ùn deve esse troppu bassu.

2. A temperatura ambiente di trasfurmazioni hè assai impurtante per a trasfurmazioni liscia di materiali.

3. A temperatura di l'ambienti di l'etichettatura deve risponde à i requisiti di u produttu.Ogni tipu di materiale autoadesivo hà una temperatura minima di etichettatura

4. Trattamentu preset Label hè assai impurtante in i lochi friddi.Prima di trasfurmà o di l'operazione di etichettatura, u materiale di l'etichetta deve esse predeterminatu in l'ambiente di l'etichettatura per più di 24 ore, in modu chì a temperatura di u materiale di l'etichetta stessu pò aumentà, in modu chì a viscosità è a prestazione di trasfurmazioni ponu esse restaurate.

5. Dopu à l'etichettatura, di solitu pigghia un periudu di tempu (di solitu 24 ore) per l'adesivu di u materiale di l'etichetta autoadesiva per ghjunghje gradualmente à u valore massimu.

6.When labelling, attenti à u cuntrollu di prissioni di labelling è a pulizia di a superficia à esse pasted.Una pressione di etichettatura adatta ùn pò micca solu scuntrà e caratteristiche sensibili à a pressione di l'etichetta autoadesiva, ma ancu scarica l'aria trà l'etichetta è a superficia per fà l'etichetta ferma è piatta.A pulizia di a superficia per esse incollata hè ancu un fattore impurtante per assicurà a viscosità di l'etichetta è a piattezza dopu a laminazione.


Tempu di post: 22-May-2020