1.Umidità
A temperatura di almacenamentu di l'adesivi in u magazzinu ùn deve micca superà i 25 ℃, circa 21 ℃ hè a megliu. In particulare, si deve nutà chì l'umidità in u magazzinu ùn deve esse troppu alta è deve esse mantenuta sottu à 60%.

2. Tempu di ritenzione di l'inventariu
U tempu di almacenamentu di i materiali autoadesivi deve esse u più cortu pussibule. Ùn aprite micca l'imballu chjusu esternu in anticipu s'ellu ùn ci hè micca materiale lavorato.
3. Scelta di colla
Etichetta aduprata quandu hè esposta à alte temperature per un periodu di tempu prolongatu. O u tempu di trasportu à u sole, deve evità l'usu di adesivi di tipu adesivo à fusione calda.
Perchè a pruprietà di a colla à caldo hè: Alta iniziale, Quandu a temperatura supera i 45 ℃, a viscosità di a colla cumencia à diminuisce. A ragione hè chì a cuesione di a colla diminuisce è a fluidità aumenta.
4. Alimenti congelati
A temperatura di etichettatura ùn deve esse inferiore à a temperatura minima di etichettatura indicata nantu à i parametri tecnichi di questu adesivo.
I prudutti appena etichettati ùn ponu esse posti subitu in un ambiente sottu à a temperatura minima etichettata. Puderanu esse messi in usu solu dopu à 24 ore. Aspettate chì a colla si stabilizzi.


Data di publicazione: 12 d'aostu 2020