Parlendu di RFID

RFID hè l'abbreviazione di identificazione à radiofrequenza. Eredita direttamente u cuncettu di radar è sviluppa una nova tecnulugia AIDC (identificazione automatica è raccolta di dati) - a tecnulugia RFID. Per ghjunghje à l'ubbiettivu di u ricunniscimentu di u bersagliu è di u scambiu di dati, a tecnulugia trasferisce i dati trà u lettore è l'etichetta RFID in duie vie senza cuntattu.
In paragone cù u codice à barre tradiziunale, a carta magnetica è a carta IC

I tag RFID anu vantaghji:Lettura rapida,Senza cuntattu,Nisuna usura,Ùn hè micca affettatu da l'ambiente,Longa vita,Prevenzione di cunflitti,Pò trattà parechje carte à u listessu tempu,Infurmazione unica,Identificazione senza intervenzione umana, ecc.

Cumu funzionanu i tag RFID
U lettore manda una certa frequenza di signale RF attraversu l'antenna di trasmissione. Quandu u tag RFID entra in l'area di travagliu di l'antenna di trasmissione, genererà a corrente indotta è uttene l'energia per esse attivata. I tag RFID mandanu a so propria codifica è altre informazioni attraversu l'antenna di trasmissione integrata. L'antenna ricevente di u sistema riceve u signale portante mandatu da i tag RFID, chì hè trasmessu à u lettore attraversu u regulatore di l'antenna. U lettore demodula è decodifica u signale ricevutu, è dopu u manda à u sistema principale di fondu per l'elaborazione pertinente. U sistema principale ghjudicheghja a legittimità di l'RFID secondu l'operazione logica, puntendu à diverse Impostazioni è realizendu l'elaborazione è u cuntrollu currispondenti, mandendu u signale di cumanda è cuntrullendu l'azione di l'attuatore.


Data di publicazione: 22 di maghju 2020