A diffarenza trà carta sintetica è PP

1 、 Hè tutti i materiali di film.A carta sintetica hè bianca.In più di u biancu, u PP hà ancu un effettu brillanti nantu à u materiale.Dopu chì a carta sintetica hè incollata, pò esse strappata è ripigliata.Ma u PP ùn pò micca esse usatu più, perchè a superficia apparirà buccia d'aranciu.

2、 Perchè a carta sintetica hà e caratteristiche di plastica è carta, hà una larga gamma di applicazioni in parechji aspetti, principalmente in i seguenti trè aspetti:

  • 1. Stampa d'alta qualità.Cum'è posters, pictorials, stampi, carte, calendari, libri, etc.
  • 2. U scopu di imballaggio.Cume borse, scatuli di imballaggio, imballaggi di droghe, imballaggi di cosmetichi, imballaggi alimentari, imballaggi di prudutti industriali, etc.
  • 3. U scopu speciale.Cum'è in l'etichetta di muffa, l'etichetta sensibile à a pressione, l'etichetta termica, a carta di banconote, etc.

图片1

 

图片2

 

3 、 A carta sintetica cum'è a materia prima principale di pp hà una gravità specifica più bassa, una rigidità megliu è una pruprietà di schermu megliu cà a carta sintetica generale, chì hè più prubabile di rimpiazzà a carta sintetica cù carta naturale.Allora a superficia è a carta sintetica difficiuli di distinguishà, solu à traversu u reversu per distinguerà hè u megliu.

A civiltà umana hà bisognu di risorse, chì pruvucarà danni ambientali.Cum'è pp ùn usa micca u legnu di l'arburu cum'è materia prima, hè u solu materiale chì pò rallentà i danni ambientali.

Pò esse riutilizatu per riduce u perdu di risorse.Dopu avè riciclatu, sfracicatu è granulatu, u pp pò esse usatu cum'è a materia prima per a produzzione di pallets di plastica è prudutti d'iniezione, cusì pò esse riutilizatu per riduce u perdu di risorse.

图片3


Tempu di Postu: Mar-05-2021