


Ricertamenti, Steven hà ricivutu feedback da certi clienti: a vostra forza adhesiva ùn hè micca bona, ùn hè micca fermu, serà ricci dopu una notte.
À u primu, Steven pensa chì a pruduzzione di a fabbrica ùn hè micca stretta, u rapportu ùn hè micca abbastanza. À un puntu, a fabbrica hè stata chjusa per l'ispezione. Riflettete perchè questu hè u casu.
Cù l'occurrence di stu tipu di prublema in successione rapida di pocu tempu, è esse limitatu à uni pochi di stamperie per apparisce, u cliente hè di pruduce una buttiglia di imballaggio. È chì m'hà fattu pensà.
Prima, analizemu u culprit: adesivo
A cumpusizioni di l'adesivu hè generalmente divisu in dui tipi: A adesivu d'acqua B adesivu hot melt.
A cola d'acqua, inutili, hè un tipu d'acqua cum'è solvente o cola di dispersione media, l'aderenza iniziale di a cola ùn hè micca cusì bona, hè ciò chì chjamate un sticker in prima ùn hè micca cusì forte, questu hè duvuta à e proprietà di a cola, a cola ùn hè micca assai forte in prima, ma cù u sviluppu di u tempu, l'etichetta diventerà più forte è più forte, più longu, più viscosa.
Hot melt adesivu, i vechji stampanti avissi a sapiri megliu cà I, hè un tipu di adesivi plastica, à un certu intervallu di temperatura cù u cambiamentu di temperatura è cambià u so statu fisicu, usatu stu etichette cola, forti aderenza iniziale, attache hè u principiu hè assai forte, ma cù l 'aumentu di a temperatura è tempu, viscosità lentamente diventa debule, sta cola hè influinzatu da a temperatura è tempu.
Allora, hè perchè aghju utilizatu un sticker basatu in acqua, chì face chì l'etichetta ùn hè micca abbastanza appiccicosa?
In fatti, ùn hè micca sicuru, andemu à piglià un ochju, chì hè a situazione generale di a viscosità etichetta ùn hè micca abbastanza, u casu di u standard?
1. Buttigli di plastica.
Generalmente sceglie i clienti etichetta manuale, sò i pruduttori, iniezione plastica muffa, falà a linea di pruduzzioni, hè circa à principiatu labelling.
Fighjemu un ochju à una chimica chì hè essenziale in a produzzione di buttigli di plastica stampati à iniezione: Agente di liberazione.
Chì ghjè l'agente di liberazione?
Hè una sustanza funziunale trà u moldu è u pruduttu finitu. L'agenti di liberazione sò resistenti à i chimichi è ùn sò micca dissolvi in cuntattu cù i cumpunenti chimichi di diverse resine, in particulare stirene è amine. L'agente di liberazione hà ancu a resistenza di u calore è e proprietà di stress, micca fàciule di decompose o wear;
Pruprietà: Hè un revestimentu interfacciale appiicatu à duie superfici chì aderiscenu facilmente l'una à l'altru. Facile a superficia di staccarà, liscia è pulita.
2, u vernice
Hè cunnisciutu ancu induve l'acqua, a resina hè u materiale principale di a film, più a cumpusizioni di solventi di u paint.Because revestimentu è besmear sò trasparenti, chjamate ancu un revestimentu trasparente in cunfurmità.Coated nantu à a superficia di l'ughjettu, seccu per furmà una film liscia, mostra a superficia di a texture originale.
Pruprietà: Una capa protettiva liscia nantu à a superficia di un ughjettu.
3. Altri
I prudutti finiti appena stampati seranu spruzzati cù talcu è altri articuli, cum'è l'armadiu di a fabbrica serà ancu spruzzatu cù suluzione di prutezzione di l'oliu.
Sti situazioni apparirà pasta adesivu ùn hè micca forte.
A cumpusizioni chimica di a cola di solitu cuntene acetate di vinile, vernice o agenti di liberazione di solitu cuntene xilene è oliu di silicone. Unu di sti cumpunenti romperà a cola, è l'altru ùn reagisce micca cun ella.
Hè apparsu ancu u prublema chì ci preoccupa tuttu u tempu: sticker micca appiccicosu
Allora cumu si tratta di sta situazione?
Hè simplice: pulisce a superficia.
Tempu di post: 27-lugliu-2020