Perchè u mo sticker ùn hè micca appiccicosu?

Perchè u mo sticker ùn hè micca appiccicosu (3)
Perchè u mo sticker ùn hè micca appiccicosu (1)
Perchè u mo sticker ùn hè micca appiccicosu (2)

Ricertamenti, Steven hà ricivutu feedback da certi clienti: a vostra forza adhesiva ùn hè micca bona, ùn hè micca fermu, serà ricci dopu à una notte.

À u primu, Steven pensa chì a produzzione di a fabbrica ùn hè micca stretta, u rapportu ùn hè micca abbastanza. À un puntu, a fabbrica hè stata chjusa per l'ispezione.

8

Cù l'occurrence di stu tipu di prublema in successione rapida di pocu tempu, è esse limitatu à uni pochi di stamperie per apparisce, u cliente hè di pruduce una buttiglia di imballaggio. È chì m'hà fattu pensà.

 Perchè-u-mio-sticker-non-sticky-5 Perchè-u-mu-sticker-non-sticky-6

Prima, analizemu u culprit: adesivo

A cumpusizioni di l'adesivu hè generalmente divisu in dui tipi: A adesivu d'acqua B adesivu hot melt.

A cola d'acqua, inutili, hè una spezia cù l'acqua cum'è solvente o dispersione media cola, l'aderenza iniziale di a cola ùn hè micca cusì bona, hè ciò chì chjamate un sticker in prima micca cusì forte, questu hè duvuta à e proprietà di a cola. , A cola ùn hè micca assai forte in prima, ma cù u sviluppu di u tempu, l'etichetta diventerà più è più forte, più longu, più viscosa.

Hot melt adesivu, i vechji stampanti deve sapè megliu cà I, hè un tipu di adesivi plastica, à un certu intervallu di temperatura cù u cambiamentu di temperatura è cambià u so statu fisicu, usatu stu etichette colla, forte adesione iniziale, attache hè u principiu hè assai forte, ma cù l'aumentu di a temperatura è u tempu, a viscosità lentamente diventa debule, sta cola hè affettata da a temperatura è u tempu.

Allora, hè perchè aghju utilizatu un sticker basatu in acqua, chì face chì l'etichetta ùn hè micca abbastanza appiccicosa?

In fatti, ùn hè micca sicuru, andemu à piglià un ochju, chì hè a situazione generale di a viscosità etichetta ùn hè micca abbastanza, u casu di u standard?

1. Buttigli di plastica.

Generalmente sceglie i clienti etichetta manuale, sò i pruduttori, iniezione plastica muffa, falà a linea di pruduzzioni, hè circa à principiatu labelling.

Fighjemu un ochju à una chimica chì hè essenziale in a produzzione di buttigli di plastica stampati à iniezione: Agente di liberazione.

Chì ghjè l'agente di liberazione?

Hè una sustanza funziunale trà u moldu è u pruduttu finitu. L'agenti di liberazione sò resistenti à i chimichi è ùn si dissolvi micca in cuntattu cù i cumpunenti chimichi di diverse resine, in particulare stirene è amine. L'agente di liberazione hà ancu resistenza à u calore è proprietà di stress, ùn hè micca faciule. decompone o purtassi;

Pruprietà: Hè un revestimentu interfacciale appiicatu à duie superfici chì aderiscenu facilmente l'una à l'altru.Facile a superficia di staccarà, liscia è pulita.

2, u vernice

Hè cunnisciutu ancu induve l'acqua, a resina hè u materiale di film principale più a cumpusizioni di solventi di u paint.Because u revestimentu è u besmear sò trasparenti, chjamate ancu un revestimentu trasparente in u so. di a struttura originale.

Pruprietà: Una capa protettiva liscia nantu à a superficia di un ughjettu.

3. Altri

I prudutti finiti ghjustu stampati seranu spruzzati cù talcu è altri articuli, cum'è l'armadiu di a fabbrica, serà ancu spruzzatu cù suluzione di prutezzione di l'oliu.

Sti situazioni apparirà pasta adesivu ùn hè micca forte.

A cumpusizioni chimica di a cola di solitu cuntene acetate di vinile, vernice o agenti di liberazione di solitu cuntene xilene è oliu di silicone. Unu di sti cumpunenti romperà a cola, è l'altru ùn reagisce micca cù questu. di l'ughjettu ci sò altre polvera o liquidu protettivu, cusì chì l'adesivo è l'ughjettu ùn ponu micca esse cumplettamente adesivi.

Hè apparsu ancu u prublema chì ci preoccupa tuttu u tempu: sticker micca appiccicosu

Allora cumu si tratta di sta situazione?

Hè simplice: pulisce a superficia.

12


Tempu di post: 27-lugliu-2020