10 Cunsiglii per voi per cumprà Selettivu Etichetta Autoadesiva Resistenza à Alta Temperature!

Hè impurtante di pruvà u tipu di adesivu prima di utilizà l'adesivi di l'etichetta di resistenza à alta temperatura.Per vede s'ellu si tratta di cola à l'acqua o di cola calda.Certi adesivi reagiscenu chimicamente cù certi sustanzi.

Per esempiu, stickers autoadesivi utilizati com'è etichette ponu contaminà certi tessuti speciali in una certa cundizione.Certi stickers chì necessitanu una viscosità temporanea creanu una viscosità di longa durata in cundizioni di esposizione.À u cuntrariu, certi stickers chì esigenu una viscosità longa perderanu a so viscosità nantu à certe superfici.

nutizie111 (1)

Certi clienti anu u feedback chì l'etichetta ùn hè micca assai appiccicosa.I mutivi sò cumplessi è diversi.Certi clienti chì mancanu di cunniscenze di l'industria pensanu chì a qualità di l'adesivi ùn hè micca bona.In fatti, i nostri materiali di l'etichetta autoadesiva sò di pruduttori ben cunnisciuti, ùn ci hè micca prublema di qualità.Certi clienti ùn ponu esse chjarificate i requisiti di viscosità o fà una prova di prova prima di incollà, pò purtà à a so viscosità chì ùn risponde micca à i bisogni ideali di i clienti.

1. Adesione iniziale:u cumuni hè u metudu rolling ball.Fissate u latu adesivo in sopra nantu à una superficia inclinata, poi spinghje alcune sfere d'acciaio standard cù diverse dimensioni scissate da a cima.A bola d'acciaio più grande pò esse stuck, a più grande aderenza iniziale hà.

2. Adesione permanente:Aduprate etichette per appiccicà duie piastre d'acciaio standard cù ganci, dopu appiccà una piastra d'acciaio nantu à u quadru fissu, è mette 2kg di pesu à l'altra estremità per vede quantu tempu a piastra d'acciaio sottu ùn cascà, calculendu quantu pò durà.

3. Forza di stripping:Appiccicate l'etichetta nantu à a piastra d'acciaio standard, sguassate l'etichetta à una velocità constante cù l'instrumentu, a forza utilizata da u strumentu hè a forza di stripping di l'adesivo.

U sensu cumunu di cumu selezziunà i fabricatori di etichette autoadesive di resistenza à alta temperatura, i seguenti sò i 10 cunsiglii per voi:

nutizie111 (2) nutizie111 (3)

1.According à u materiale superficia adesivu di u pruduttu

E nostre etichette sò autoadesive è ponu esse appiccicate nantu à a superficia di diversi materiali, cum'è vetru, metallu, cartone è plastica.È u plasticu pò esse divisu in più in polyvinyl chloride è polyethylene d'alta densità.I testi anu dimustratu chì e diverse superfici di etichettatura anu un effettu significativu nantu à u rendiment.Dunque, quandu sceglite l'etichetta autoadesiva, duvemu decide di quale tipu di etichetta autoadesiva di materiale sceglite secondu a superficia adesiva chì i nostri prudutti anu bisognu à appiccà.

2 、 Sicondu a forma di a superficia adesiva di u produttu

A superficia di l'elementu etichettatu pò esse divisa in u pianu unu è curvatu.Se a superficia di l'etichettatura hà un certu arcu (per esempiu, A superficia di a buttiglia di medicina menu di 3 cm di diametru), pò esse bisognu chì a faccia-stock hà una bona adattabilità o a cola hè alta.

3 、 Sicondu a pulizia di a superficia adesiva di u pruduttu

U materiale autoadesivo hè u più adattatu per a superficia di u sustrato di l'etichetta pulita, secca, oliu è senza polvere, s'ellu si tratta di altri tipi di sustrato, sceglite un altru carta di etichetta prufessiunale.

4 、 Sicondu e cundizioni ambientali

L'ambiente di l'etichettatura è a temperatura affettanu e caratteristiche di l'adesivi, cum'è l'ambiente multi-acqua o multi-oliu.L'etichette autoadesive deve esse appiccicate in cundizioni di fretu, caldu, umitu o di temperatura di l'ambienti. Sia chì l'autocollante hè esposta à l'ambiente sottu à u puntu di congelazione, sia aduprata fora, à alta temperatura, umidità o luce ultravioletta, è s'ellu hè hè vicinu à a temperatura alta di u mutore di vittura è altre cundizioni deve esse cunsideratu.Per quessa, a carta di etichetta adatta deve esse scelta secondu e diverse cundizioni ambientali.Per esempiu, l'etichetta di u fornu di circuitu PCB in l'industria elettronica deve esse scelta per adesivu resistente à alta temperatura (temperatura massima 350 ℃).

5 、 Sicondu e caratteristiche di l'adesivo di l'etichetta

In quantu à u funziunamentu di l'adesivi, ponu esse divisu in duie categurie: adesivu permanente è adesivu rimovibile.L'adesivu permanente hè difficiule di sguassà, u so rendimentu adesivo hè forte.L'adesivu rimovibile hè faciule da sguassà, è a prestazione di l'adesiva ùn hè micca bonu cum'è l'adesivo permanente.

6, secondu apmetudi di rinting è trasfurmazioni

In a selezzione di diversi metudi di stampa (cum'è stampa flexografia, stampa letterpress, stampa offset, trasferimentu termicu è stampa laser) è metudi di trasfurmazioni (cum'è roll to roll, roll to sheet, pliage in paper, sheet to sheet) prima di determinà u materiale adesivo, deve esse pruvatu in e stesse cundizioni di stampa, trasfurmazioni è etichettatura.L'scelta di face-stock dipende da u metudu di stampa è i bisogni finali di u cliente.A stampa d'alta qualità hà certamente bisognu di carta liscia è materiali autoadesivi di qualità interna eccellente.A stampa di trasferimentu termale richiede chì a facciata hè una carta speciale liscia è resistente à e macchie.

nutizie111 (4)

7, secondulutempu di almacenamentuavete bisognu

Diversi prudutti è diversi clienti anu un tempu d'almacenamiento diversu per etichette autoadesive, alcuni necessitanu per un bellu pezzu, altri necessitanu pò esse tempuranee, cusì avemu bisognu di decide è sceglie secondu i nostri bisogni per etichette autoadesive, per ùn avè micca. spreche e nostre risorse finanziarie.

8,Pay piùattenzione à fenomenu eccessivu di cola

L'etichetta di codice à barre in PVC è PET sò spessu exsudati di plastificante chì hè cunnisciutu ancu com'è squeeze-out.Quandu sceglite l'etichetta di codice à barre in PET è PVC, duvemu pagà più attente à sceglie a cola à l'acqua.A cola hot-melt hè faciule da sopra.

9, Siconduu vostru bar codiceetichettataglia

Quandu ùn hè micca sicuru s'ellu a dimensione di carta di codice à barre hè apprupriata, ci vole à attente à a prova attuale, per impediscenu u casu di cumprà torna, ma ùn pò esse usata.

10,Fate lprova di macchina abeling

Prima di cumprà l'etichetta di codice à barre, hè necessariu di mette l'etichetta di codice à barre in l'etichettatrice automatica per parechje teste attuali per verificà a fluenza di l'etichettatura è altre cundizioni.

L'etichetta di codice à barre hè necessariu per tutti l'imprese maiò.In fatti, a selezzione di l'etichetta di codice à barre ùn hè micca simplice.A maiò parte di u tempu, l'etichetta di codice à barre di qualità hè scelta.Hè impurtante per noi di cullà qualchi infurmazione è amparà qualchi cunniscenze in anticipu prima di cumprà l'etichetta di codice à barre in modu chì pudemu evità di cumprà u peghju.E cumpetenze di compra necessarie di u fabricatore di adesivi resistenti à alta temperatura deve esse maestrata

 


Tempu di post: 18-novembre-2022