Attività di a Cumpagnia 2

Cena annuale
À u principiu di u 2020, SW Label hà stabilitu una grande festa per accoglie u 2020!Individui è squadre avanzati sò stati elogiati à a riunione. À u listessu tempu, ci sò spettaculi artistici maravigliosi è attività di sorte furtunatu.I membri di a famiglia SW si sò riuniti per celebrà l'annu novu.

Bon natale

Bon natale

Bon natale

Sport d'estate
À u mumentu di l'epidemie, prestemu più attenzione à a salute di e persone è à i boni abitudini di vita, di travagliu è di eserciziu.Allora SW Label hà gestitu u sportu d'estiu in fabbrica.Ogni tipu di sport divertenti, lasciate chì ogni membru di a squadra si unisce à elli, gode di u divertimentu di sport, unità è cooperazione.

Bon natale

Bon natale

Bon natale

Festa d'anniversariu
Ognunu hè u membru di a famiglia SW LABEL, faremu una festa d'anniversariu regularmente, cù diverse situazioni per mandà desideri è felicità à l'anniversariu.

Bon natale

Bon natale

Bon natale

Viaghjà
Ogni annu, a squadra di SW Label anderà in viaghju in Lochi d'interessu storicu. Semu sempre in strada, per perseguite u sognu è a simpatia.

Bon natale

Bon natale

Bon natale

Viaghjà à l'oltremare
A squadra di SW Label si n'andò à l'isula di Boracay in Filippine per una piacevule vacanze in spiaggia. Quì avemu godutu diversi sport acquatici, immersioni, barche à motore, barche di granchiu è specialità lucali.

Bon natale

Bon natale

Bon natale


Tempu di post: 21-May-2020