Confessioni da etichette mediche - Shawei Digital

cfm1

Quandu vene u Coronavirus, i materiali anti-epidemie chì cunnosci ponu esse sottumessi à maschere, vestiti protettivi, lozioni per e mani ... Ma u guvernu hà dettu ufficialmente chì e etichette sò ancu impurtanti materiali di supportu anti-epidemie.Puderete esse cunfusu è vulete sapè perchè? Ascoltemu a cunfessione di l'etichetta medica!

cfm2

"Puderaghju registrà i nomi di i cullettori di sangue, i tipi di sangue, i numeri, e date di cullizzioni di sangue, etc., Queste infurmazione hè troppu impurtante, cusì una prutezzione eccellente è un rendimentu di preservazione resistente à u clima hè u primu elementu chì a ghjente cunzidira. stampa di codice è prestazioni di imbusca.

cfm3

"Sò l'agente di u valore nominale, u mo eccellente rendimentu di stampa di mudelli hè u mutivu per chì a ghjente mi sceglie, è a mo eccellente elasticità pò fà un etichettatura stabile nantu à una buttiglia resistente à a compressione senza deformazione è spargimentu".

cfm4

"A mo prestazione di re-paste porta una coesistenza armoniosa trà mè è i buttigli d'infuzione è i sacchetti.È grazia à a mo forte applicabilità, u trafficante di droga mi hà sempre sceltu per fà prufitti.

Luttemu finu à a fine è vince sta "guerra contr'à a malatia".


Tempu di Postu: Dec-01-2020