etichette è adesivi

Etichette versus Stickers

Chì ci hè a diffarenza trà stickers è etichette?L'adesivi è l'etichette sò tutti dui supportati adesivi, anu una maghjina o un testu da almenu un latu, è ponu esse fatti cù diversi materiali.Tutti dui venenu in parechje forme è dimensioni - ma ci hè veramente una differenza trà i dui?

Parechji trattanu i termini "sticker" è "label" cum'è intercambiabili, ancu s'è i puristi susteneranu chì ci sò parechje differenzi.Determinemu s'ellu ci hè veramente una distinzione per esse fatta trà stickers è etichette.

Adesivi

ls (3)

Chì sò e caratteristiche di stickers?

L'adesivi sò tipicamente un aspettu è sensu premium.In generale, sò fatti di materiale più grossu è più durable chì l'etichette (cum'è u vinile) è sò spessu cut individually.Sò ancu carattarizati da un forte focusu in u disignu;tutti l'elementi diffirenti da a dimensione è a forma à u culore è a finitura sò spessu cunsiderate currettamente.L'adesivi sò generalmente i loghi di a cumpagnia o altre imagine.

Cumu sò usati i stickers?

I stickers sò usati in campagni promozionali è cum'è articuli decorattivi.Puderanu esse cumpresi cù ordini, attaccati à l'articuli promozionali, gettati in sacchetti di boni gratuiti, distribuiti à l'individui in esibizioni è fiere à fiancu à i biglietti da visita, è affissati nantu à i veiculi è i finestri.

L'adesivi sò generalmente appiicati à una superficia liscia.Perchè ponu sustene l'esposizione à l'elementi, ponu esse affissati in ambienti esterni è interni.

Etichette

ls (2)

Chì sò e caratteristiche di l'etichette?

L'etichetti sò generalmente fatti di materiale più sottile chì l'adesivi - polipropilene, per esempiu.Comu regula, venenu in rotuli o fogli grandi è sò tagliati à una dimensione è forma specifica per adattà à un pruduttu o scopu particulare.

Cumu sò usati e etichette?

L'etichette anu dui scopi principali: ponu trasmette infurmazioni impurtanti nantu à un pruduttu, è ancu aiutanu à fà a vostra marca più visibile in un mercatu affollatu.Tipi d'infurmazioni chì ponu esse messi nantu à una etichetta include:

U nome o a destinazione di un pruduttu
Una lista di ingredienti
Dati di cuntattu di a cumpagnia (cum'è u situ web, l'indirizzu o u numeru di telefunu)
L'infurmazione regulatoria

L'opzioni sò infinite.

L'etichette sò ideali per l'utilizazione nantu à diversi tipi di imballaggi, cumpresi cuntenituri da asportu, scatuli, vasi è buttigli.Quandu a cumpetizione hè dura, e etichette ponu ghjucà una grande parte in e decisioni di compra.Dunque, etichette uniche è attraenti cù u missaghju ghjustu sò un modu costu-efficace per migliurà a visibilità di u produttu è rende una marca più ricunnisciuta.

Perchè sò generalmente ghjunti in rotuli, l'etichette sò veloci à sbucciate a manu.In alternativa, pò esse aduprata una macchina per l'applicazione di etichette, è l'orientazione di l'etichette è a distanza trà elli ponu esse aghjustate se necessariu.L'etichette ponu esse appiccicate à una varietà di superfici, da u plasticu à u cartone.

Ma aspetta - chì ne di i decals?

Decals - micca etichette, ma micca stickers regularmente

ls (1)

Decals sò tipicamente disinni decorattivi, è a parolla "decal" vene dadecalcomania- u prucessu di trasferimentu di un disignu da un mediu à l'altru.Stu prucessu hè a diffarenza trà stickers regularmente è decals.

U vostru sticker tipicu hè sguassatu da a so carta di supportu è appiccicatu induve vulete.U travagliu fattu !Decals, in ogni modu, sò "trasferuti" da a so foglia di maschera à una superficia liscia, spessu in parechje parte - da quì a diferenza.Tutti i decals sò stickers, ma micca tutti i stickers sò decals!

Dunque, in cunclusione…

L'adesivi è l'etichette sò (sottili) diffirenti

Ci hè uni pochi di differenze notevuli trà stickers (inclusi decals!) è etichette.

L'adesivi sò pensati per esse attrattivi, sò spessu regalati o affissati individualmente è sò fatti per durà.Aduprate per fà una impressione è per attruverà più clienti à a vostra marca.

L'etichette per un'altra banda sò generalmente in multiplici, sò fantastichi per attirà l'attenzione à l'infurmazioni impurtanti di u produttu è ponu aiutà à a vostra marca à presentà un fronte prufessiunale chì vi permetterà di distinguerà trà a cumpetizione.Aduprate per trasmette u messagiu di a vostra marca è per aumentà a so visibilità.

 


Tempu di post: 18-Jan-2021