LABELEXPO-MEXICO

U LABELEXPO 2023 di u Messicu hè in piena attività, attraendu un gran numaru di prufessiunali di l'industria di l'etichette digitale è visitatori à visità.L'atmosfera di u situ di mostra hè calda, i cabine di diverse imprese sò affollati, chì mostranu l'ultime tecnulugia è prudutti.

图片1
图片2
图片3
图片4

U nostru stand hà ancu ricevutu una attenzione entusiasta, a visualizazione di i prudutti di l'etichetta digitale favuritu da l'audienza.U staffu di u stand hà pacientemente introduttu e caratteristiche è i vantaghji di i prudutti à l'audienza, è hà cumunicatu cun elli, chì hà avutu una bona risposta.

图片5
图片6
图片7

A mostra ci hà ancu datu una cunniscenza più profonda di u mercatu di u Messicu, cumprese a cultura lucale è i bisogni di u mercatu.Continueremu i nostri sforzi per integrà megliu i nostri prudutti in u mercatu di u Messicu è furnisce megliu prudutti è servizii à i cunsumatori lucali.

图片8

In u futuru, l'industria di l'etichetta digitale hà da affruntà più opportunità è sfide, avemu da cuntinuà à mantene u spiritu di l'innuvazione è l'attitudine pioniera, è migliurà constantemente a qualità di u produttu è u livellu di serviziu, per creà più valore per i clienti.


Tempu di post: May-04-2023