Etichetta autoadesiva Four Seasons Storage Treasure

Comu tutti sapemu, l'etichetta autoadesiva implica una larga gamma di industrii applicativi, è hè ancu l'applicazione più còmuda di un materiale di imballaggio di l'etichetta funzionale.L'utilizatori di diverse industrii anu una grande differenze in a cunniscenza di e proprietà di i materiali autoadesivi, in particulare per l'almacenamiento è e cundizioni di usu di i prudutti autoadesivi, chì in ultimamente affettanu l'usu normale di l'etichettatura.

A prima cosa da sapè nantu à e etichette autoadesive hè di capisce a so struttura.

1

U materiale di l'etichetta autoadesiva hè un materiale di struttura sandwich cumpostu di carta di basa, cola è materiale di superficia.Per via di e so caratteristiche, hè necessariu attentu à i fatturi ambientali in l'usu è u almacenamentu di materiali è etichette, cum'è materiali di superficia, cola è carta di supportu.

Q: Chì ci hè a temperatura di almacenamento cunsigliata di u materiale adesivo?

A:Di solitu 23℃±2℃,C, 50%±5% umidità relativa

Sta cundizione hè applicabile à u almacenamentu di materiali nudi.Sottu à l'ambiente cunsigliatu, dopu à un certu periodu di almacenamentu, a prestazione di u materiale di a superficia, a cola è a carta di basa di u materiale autoadesiu pò ghjunghje à a prumessa di u fornitore.

Q: Ci hè un limitu di tempu di almacenamentu?

A:U periodu di almacenamiento di materiali speciali pò varià.Per piacè riferite à u documentu di descrizzione di materiale di u pruduttu.U periodu di almacenamento hè calculatu da a data di consegna di u materiale autoadesivo, è u cuncettu di u periodu di almacenamento hè u periodu da a consegna à l'usu (etichettatura) di u materiale autoadesivo.

Q: Inoltre, quali esigenze di almacenamentu deve esse autoadesiveetichettamateriali scontranu?

A: Per piacè registra i seguenti requisiti:

1. Ùn apre u pacchettu uriginale prima chì i materiali di u magazzinu sò fora di u magazzinu.

2. U principiu di u primu in u primu, u principiu deve esse seguitu, è i materiali rimbursati à u magazzinu deve esse repackaged o repackaged.

3. Ùn tocca direttamente a terra o muru.

4. Minimize l'altezza di stacking.

5. Mantene luntanu da u calore è u focu

6. Evite u sole direttu.

Q: Chì duvemu attente à i materiali adesivi resistenti à l'umidità?

A:1. Ùn apre l'imballu originale di materie prime prima ch'elli sò usati nantu à a macchina.

2. Per i materiali chì ùn sò micca usatu temporaneamente dopu à unpacking, o materiali chì deve esse tornatu à u magazzinu prima di esse usatu, repacking deve esse realizatu u più prestu pussibule per assicurà a resistenza di l'umidità.

3. E misure di dehumidificazione deve esse realizatu in l'attellu di almacenamiento è trasfurmazioni di materiali di l'etichetta autoadesiva.

4. I prudutti semifiniti trasfurmati è i prudutti finiti devenu esse imballati in u tempu è e misure anti-umidità deve esse pigliatu.

5. L'embiu di l'etichetti finiti deve esse sigillati contra l'umidità.

Q: Chì sò i vostri suggerimenti per l'etichettatura in a stagione di pioggia?

A:1. Ùn apre u pacchettu di materiali di l'etichetta autoadesiva prima di l'usu per evità l'umidità è a deformazione.

2. I materiali incollati, cum'è i cartoni, anu da esse ancu a prova di umidità per evitari l'absorzione di l'umidità eccessiva è a deformazione di i cartoni, risultatu in l'etichettatura di arrughe, bolle è sbucciatura.

3. U cartone ondulatu novu fattu deve esse postu per un periudu di tempu per fà u so equilibriu di u cuntenutu di umidità cù l'ambiente prima di l'etichettatura.

4. Assicuratevi chì a direzzione di granu di carta di l'etichetta (per i dettagli, vede a direzzione di granu S nantu à a stampa posteriore di u materiale) hè coherente cù a direzzione di granu di carta di u cartone ondulatu à a pusizione di l'etichettatura, è chì u latu longu di l'etichetta di film hè coherente cù a direzzione di u granu di carta di u cartone ondulatu in a pusizione di l'etichettatura.Questu pò riduce u risicu di arrughe è curling dopu l'etichettatura.

5. Assicuratevi chì a pressione di l'etichetta hè in u locu è copre l'etiqueta sana (in particulare a pusizione di u cantonu).

6. I cartoni etichettati è altri prudutti deve esse guardatu in una stanza chjusa cù umidità di l'aria bassa quant'è pussibule, evitendu a cunvezione cù l'aria umida esterna, è poi trasfirìu à l'almacenamiento è u trasportu di a circulazione esterna dopu à u nivellu di cola.

Q: Chì duvemu attente à u almacenamentu di l'autoadesivietichettamateriali in estate?

A:Prima di tuttu, avemu bisognu di cunsiderà l'influenza di u coefficient di espansione di i materiali di l'etichetta autoadesiva:

A struttura "sandwich" di u materiale di l'etichetta autoadesiva rende assai più grande di qualsiasi struttura di una sola capa di materiale di carta è film in l'ambiente di alta temperatura è umidità.

U almacenamentu di l'autoadesivietichettamateriali in l'estate deve seguità i seguenti principii:

1. A temperatura di l'almacenamiento di u magazzinu di l'etichetta autoadesiva ùn deve micca più di 25 ℃ quantu pussibule, è hè megliu esse intornu à 23 ℃.In particulare, hè necessariu di attentu à l'umidità in u magazzinu ùn pò esse troppu altu, è mantene sottu à 60% RH.

2. U tempu d'inventariu di i materiali di l'etichetta autoadesiva deve esse u più cortu pussibule, in cunfurmità stretta cù u principiu fifO.

Q: Chì dettagli duvemu attente à l'estiu? 

A:A temperatura di l'ambiente di etichettatura troppu alta farà a fluidità di a cola più forte, faciule da guidà à l'etichettatura di colla overflow, l'etichettatura di a rota di carta di guida di a macchina, è pò pare chì l'etichettatura di l'etichettatura ùn hè micca liscia, l'etichettatura offset, arrughe è altri prublemi, a temperatura di u situ di etichettatura in quantu pussibule cuntrullà circa 23 ℃.

Inoltre, perchè a fluidità di a cola hè particularmente bona in l'estiu, a velocità di livellazione di a cola di l'etichetta autoadesiva hè assai più veloce di quella di l'altri stagioni.Dopu à l'etichettatura, i prudutti anu da esse rietichettati.U più brevi u tempu di unlabeling da u tempu di etichettatura, più faciule hè di scopre è rimpiazzà

Q: Chì duvemu attente à u almacenamentu di l'autoadesivietichettamateriali in l'invernu?

A: 1. Ùn magazzini etichette in un ambiente a temperatura bassu.

2. Se u materiale adhesiu hè postu fora o in un ambiente friddu, hè faciule fà chì u materiale, in particulare a parte di cola, sia frostbitten.Se u materiale adhesivu ùn hè micca ricaldatu bè è manteneu caldu, a viscosità è a prestazione di trasfurmazioni seranu persu o persu.

Q: Avete qualchì suggerimentu per a trasfurmazioni di l'autoadesivaetichettamateriali in l'invernu?

A:1. A temperatura bassa deve esse evitata.Dopu chì a viscosità di a cola hè ridutta, ci sarà una stampa povera, una marca di mosche di taglio, è una marca di mosche di striscia è una marca di goccia in u processu, affettendu a trasfurmazione liscia di i materiali.

2. Hè ricumandemu di fà un trattamentu di riscaldamentu adattatu prima di trasfurmà i materiali di l'etichetta autoadesiva in l'invernu per assicurà chì a temperatura di i materiali hè restituita à circa 23 ℃, soprattuttu per i materiali adesivi hot melt.

Q: Allora chì duvemu attente à l'etichettatura di i materiali adesivi invernali? 

A:1. A temperatura di l'ambiente di l'etichettatura deve risponde à i bisogni di u produttu.A temperatura minima di etichettatura di i prudutti di l'etichetta autoadesiva si riferisce à a temperatura ambientale più bassa à a quale l'operazione di etichettatura pò esse realizata.(Per piacè riferite à a "Tabella di Parametri di Pruduttu" di ogni pruduttu Avery Dennison)

2. Prima di l'etichettatura, rinfriscà è mantene u materiale di l'etichetta per assicurà chì a temperatura di u materiale di l'etichetta è a superficia di u materiale per esse appiccicatu hè più altu ch'è a temperatura minima di l'etichetta permessa da u materiale.

3. U materiale incollatu hè trattatu cù a preservazione di u calore, chì hè d'aiutu à ghjucà à u pedessu di i prudutti di l'etichetta autoadesiva.

4. Aumenta in modu adattatu a pressione di l'etiqueta è di caressing per assicurà chì a cola hè abbastanza cuntattu è cumminazione cù a superficia di l'ughjettu incollatu.

5. Dopu à a fine di l'etichettatura, evite micca di mette i prudutti in l'ambiente cù una grande diferenza di temperatura per un pocu tempu (più di 24 ore hè cunsigliatu).


Tempu di post: Jul-28-2022