A scelta per l'etichetta

Scelta di materiale di l'etichetta

Un sticker qualificatu deve esse basatu annantu à e proprietà di u materiale di a superficia è l'adesivo, cù u disignu di l'apparenza, l'adattabilità di stampa, l'effettu di incolla cum'è u cuntrollu di u prucessu, solu l'applicazione finale hè perfetta, l'etichetta hè qualificata.

1.L'apparenza di l'etichetta

Chì ghjè l'aspettu di l'etichetta chì vulete?
Nisun culore:trasparente, traslucente, cumplettamente trasparente, super trasparente;
Biancu: biancu brillanti, biancu matte, ombrezza bianca;
Culori metallichi: oru brillanti, oru matte, oru di seta; argentu brillanti, argentu matte, argentu di seta;
Laser: ologramma, mudellu laser.

Chì l'applicazione di l'etichetta è a forma avete bisognu?
Etichetta di tubu soft: 370 ° coperta piena (overlap riservata u locu di l'oliu gloss) 350 ° latu viotu;
Sigillatura: a sigillatura pò esse fatta solu dopu avè incollatu è pusatu à a temperatura di l'ambienti sopra à 23 ℃ per 24 ore dopu a cura.

Chì hè a dimensione di l'etichetta?
Rigidità: determina direttamente a difficultà è a qualità di incolla; A forma è e proprietà di l'uggetti di pasta;
Spessore: determina direttamente se l'etichetta pò esse incollata automaticamente, è affetta ancu se l'etichetta hè deformata è a so qualità.

2.Label materiale di superficia adattatu per a stampa
U materiale autoadesivo in un sensu hè u trasportatore di l'imaghjini è l'infurmazioni, cusì per risolve a stampa di i materiali hè a missione di i fornitori di materiale. I prublemi di qualità di a stampa di inchiostro UV di film autoadesivi sò principalmente riflessi in l'inchiostro bagnato e inchiostro. , pruvucannu stu prublema i mutivi principali di i seguenti aspetti:

Grau di cumpetenza di l'operatore:differente tippi di materiali, differente spessore di strati di tinta è differente stampa stampa hannu esigenze differente per unità di secca UV.On a stampa di stampa, u putere di curing UV, a velocità di stampa è u gruixu di tinta pò esse aghjustatu, cum'è l'operatore ùn pò trattà a relazione. trà l'altri, affetterà l'effettu di siccazione UV, l'effettu di siccazione riflette direttamente l'inchiostro.

Qualità di l'inchiostru:I fornituri d'inchiostri UV sò sempre più nantu à u mercatu, a qualità ùn hè micca listessa, è u stessu fabricatore di a velocità di secca di l'inchiostro di culore differente è u gradu di curazione ùn hè micca u listessu. in particulare tinta nera).

Materiale:materiali di stampa, soprattuttu materiali magre, a so tensione di a superficia hè u mutivu principale per affettà a fermezza di l'inchiostro, ma per certi materiali (cum'è BOPP, PP, PET) s'appoghjanu solu nantu à a tensione di a superficia corona, ùn hè micca capaci di risponde à i requisiti di stampa di tinta UV. .

3.A pruprietà di l'uggetti di pasta
Diversi pruprietà di l'uggetti di pasta avarà un impattu significativu nantu à a pasta finale di l'etichetta.E diverse proprietà anu esigenze diverse nantu à l'adesivo.

Se l'energia di a superficia hè bassa, cum'è HDPE, LDPE, PP, etc., hè necessariu a cola cù una forte forza adesiva.

Per esempiu, buttigli di PET è sacchetti di PVC cù una energia di superficia più alta sò incollati, per via di a polarità di l'uggetti di pasta, hè necessariu di prevene l'adesivo chì resta nantu à l'uggetti di pasta, cusì deve esse sceltu l'adesivo cù una coesione più forte.

S'ellu ci hè un plastificante o troppu stripper nantu à a superficia di l'uggetti di pasta, affettarà a forza di ligame di l'adesivo.

A superficia ruvida di l'uggetti di pasta, cum'è buttigli di peluche, tela non-tessuta, superficia ruvida di buttigli di PP è PE, anu bisognu di avè un adesivo flexible più altu.

4.A forma d'arcu di l'uggetti di pasta
A superficia di l'etichettatura di l'uggetti di pasta deve esse piatta quandu hè spargugliata. Se e duie superfici di l'etichettatura sò curve (superficie d'etichettatura sferica) dopu chì a superficia di l'etichettatura hè allargata, u mira di l'etichettatura ùn pò micca esse incollatu bè. Per quessa, u corpu di a buttiglia. deve esse designatu per evità l'usu di forma irregulare.

Dopu escludendu a forma di a superficia di etichettatura sferica, u radianu più grande hè, i requisiti per a dolcezza di u materiale hè più altu.A morbidezza è a rigidità sò un paru di metudi di espressione currispundenti.


Tempu di post: 22-May-2020