E scelte per poster, copertina di l'album è carte di nome

A carta cromata hè aduprata per stampà poster, CARTE D'affari, CARTE, copertine d'album, inviti, etc. Per quessa, a dumanda di carta doppia di rame hè relativamente grande. .

Doppiu carta di ramu: a carta doppia di rame hè rivestita nantu à a carta di basa cù una strata di suluzione di pittura, chì hè fatta da super pressing.Quantitative per 90-250 grammi, piastra di rame à doppia faccia è carta di rame à doppia faccia. numeru spiciali, unu, dui trè tippi.Special doppia carta di ramu veni usatu pi stampa prudutti fini cù più di 150 grammi di filu; No.1 doppia carta di rame hè utilizata per stampà 120-150 fili netti.No.2 carta doppiu di rame pò stampà finu à 120 grammi di filu mesh.Double carta di rame ùn hè micca resistente à plegamentu, una volta chì ci sò pieghe, assai difficiuli di ricuperà.

I grammi cumuni di carta doppia di rame sò 105g, 128g è 157g.U pesu di grammu si riferisce à u pesu di carta per metru quadru.E persone esperte ponu cunnosce circa grammi di un pezzu di carta toccu cù e so mani.

1111

Per usi differenti, i grammi di carta di ramu doppiu sò ancu diffirenti, cum'è seguente:

1. 105g, 128g doppia carta di ramu: hè u pesu minimu di carta di stampa di quattru culori di bordu di rame.Perchè a carta hè troppu magre farà chì a materia stampata ùn hè micca forte, faciule da causà prima è dopu à u fenomenu di a stampa. Hè largamente utilizatu in e pagine internu di riviste, inseriti è grandi quantità di materiale publicitariu di bassa qualità.

05179f36

2. 157g doppia carta di rame: a carta doppia di rame hè u pesu di gramma più selezziunatu in a stampa ordinaria di una sola pagina in u mumentu.A maiò parte di e pagine singuli di publicità è e pieghe sò 157g doppia carta di rame. In l'entrevista futura, u travagliu deve ancu pagà più attenzione. Hè largamente utilizatu in una sola pagina, pagina plegante, pagina interna di album di stampa, poster, etc.


Tempu di pubblicazione: 29-sep-2020