L'influenza di a stabilità di espansione di carta

1Temperature instabile è umidità di l'ambiente di produzzione
Quandu a temperatura è l'umidità di l'ambiente di produzzione ùn sò micca stabili, a quantità d'acqua assorbita o persa da a carta da l'ambiente serà inconsistente, risultatu in l'inestabilità di l'espansione di carta.

2 U novu tempu di almacenamentu di carta ùn risponde micca à i requisiti standard
Perchè e proprietà fisiche di a carta necessitanu un certu tempu per esse stabile, se u tempu di almacenamento ùn hè micca abbastanza, direttamente porta à l'inestabilità di l'espansione di carta.

3Fallu di u sistema di l'edizione di Offset Press
U fallimentu di u sistema di fontana di a stampa offset risultati in l'instabilità di u cuntrollu di quantità di a suluzione di fontana nantu à a superficia di u pianu di stampa, chì porta à l'inestabilità di l'espansione è a cuntrazione di a carta per l'inconsistenza di l'acqua. assorbimentu.

 4A velocità di stampa cambia troppu
In u prucessu di produzzione, a velocità di stampa hè rapida è lenta.À questu tempu, duvemu attente à l'influenza di a velocità di stampa nantu à a stabilità di espansione di carta.

5U sistema di cuntrollu di tensione di a stampa di gravure ùn hè micca stabile
U sistema di cuntrollu di tensione di a macchina di stampa di gravure ùn hè micca stabile, chì ancu porta à l'inestabilità di l'espansione di carta.Se u valore di tensione cambia assai, hè necessariu di cunsiderà l'influenza di stu fattore nantu à a inestabilità di l'espansione di carta


Tempu di post: 22-May-2020