UV Glazing Problemi è Soluzioni cumuni

U prucessu di glazing pò esse appiicatu à u revestimentu di a superficia di ogni tipu di materiali.U scopu hè di aumentà u glossiness di a superficia stampata per ottene a funzione di anti-fouling, anti-umidità è prutezzione di stampi è testi.

Sticker glazing hè generalmente realizatu nantu à una macchina rotativa, manipolazione impropria, spessu appariscenu etichettatura di curvatura, oliu ligeru seccu è una seria di prublemi.

zw

Quistione 1:Perchè l'etichetta si curva dopuvetru? Cumu risolve?

Ragione 1:U glazing hè troppu grossu.Retrazione di film di vetru di curing UV, è a film plastica basicamente ùn si riduce, questu provoca chì a contrazione trà i dui ùn hè micca coherente, eventualmente porta à a deformazione di curvatura di l'etichetta.

Ragione 2:Micca glazing spiciali, shrinkage hè troppu grande, cusì chì l 'etichetta curvatura

Soluzione:Selezziunate u rollu anilox apprupriatu, 500 ~ 700 linee / inch, rimpiazzà u rollu anilox uriginale nantu à a machina. In più, l'scelta di l'oliu speciale, chjuca shrinkage, per riduce a deformazione di film.

a

Quistione 2:Chì ghjè a causa di l'asciugatura di u vernice UV dopu a smaltura?Cumu risolve?

Ragione 1:L'oliu di glazing hè troppu grossu, u putere di curing UV normale ùn pò micca fà a guariscenza secca

Ragiò2:A velocità di stampa hè troppu veloce, u risultatu in u tempu di curazione di u vernice UV hè troppu cortu, micca seccu.

Ragiò3:U fallimentu di u vernice UV o a riduzzione di u gradu di fotosensibilità, risultatu in una rata di curazione lenta

Ragiò4:L'invecchiamentu di a lampada UV, a riduzzione di u putere, risultatu in una curazione di l'oliu di luce incompleta.

Soluzione:À u principiu, opera à bassa velocità sottu à a cundizione di utilizà u roller aniline di filu fino.Verificate se a tinta di culore hè secca, è dopu à a vitezza di 10m, 20m, 30m per minutu, è separatamente cù cinta per verificà se u vernice pò esse stuck.Hè ricumandemu chì a velocità di vetru UV di l'etichetta in-mold ùn supere micca 40 m per minutu.

safg


Tempu di post: 24-aug-2020