Impermeabile è durabilità di carta sintetica PP

Stampa: a superficia di u pruduttu hè fina è liscia, è a struttura hè elegante.U rendiment di stampa di carta sintetica hè assai fina è sharp, chì ùn hè micca paragunabile à quella di i prudutti di carta ordinariu.Pò esse usatu per poster, publicità, cataloghi è altri prudutti cù esigenze di alta qualità.

Prestazione di stampa: carta sintetica, a so processabilità hè assai bona, in termini di stampa, sia inchiostru, seccu, aderenza hè assai bona.Inchiostru generale pò esse usatu.In più di a litografia, pò ancu esse aduprata in rilievu, gravure è serigrafia.

Un bonu rendimentu di scrittura: per via di i micropori speciali disignati nantu à a superficia, a scrittura hè liscia è a struttura hè liscia, chì ponu rimpiazzà i quaderni di carta, i libri è i periodici per a scrittura generale.

Forte pruprietà impermeabile: a carta sintetica PP hà una pruprietà impermeabile cumpleta, chì pò evità l'operazione di i prudutti di carta generale chì necessitanu riprocessamentu di film protettivu;Stu pruduttu ùn hè micca solu impermeabile è umidità, ma hà ancu a superficia di nebbia è a superficia luminosa di film di carta.Pò esse usatu in a copertina di libri, poster all'aperto, publicità, etichetta impermeabile, tag di fiori, carta è cusì.Hè bella, durable è pò salvà u costu di film.

Longa durabilità:

I prudutti sò resistenti à l'umidità, resistenti à torsioni, ùn sò micca faciuli di deformazione, micca fàciule di giallu è cusì.Per i prudutti chì deve esse cunservatu per un bellu pezzu, cum'è i libri, i manifesti è i libri di riferimentu è i cataloghi chì anu da esse leghjite spessu, cum'è i cataloghi di vestiti, i cataloghi di mobili, l'ordini è i tappetti di pranzu, ponu esse usatu per un longu tempu. tempu è sò ecunomichi.

WA (2)

Neve (specchiu) carta sintetica di rame (BCP / BCA)

Utilizazione: carte, copertina di libru, catalogu, calendariu, calendariu mensile, etichetta, borsa, stampa di publicità, etc.

Spessore: 0,1 mm, 0,12 mm, 0,15 mm

WA (3)

Carta di carta sintetica (BCC)

Usi: ventilatore, tavola di supportu, tappettu di pranzu, copertina di l'album, copertina di libru, carta VIP in polvere di clock, materiale didatticu per i zitelli, segni, scatula di imballaggio, hangtag, paipaipai.

Spessore: 0,3 mm, 0,4 mm, 0,5 mm

WA (1)

 


Tempu di Postu: 05-Jan-2021